sms från krille

Se om nåt spännande har hänt i mitt exlusiva liv....  Detta gör vi på lättaste sätt genom en liten lista...  hahahha ..

Vem..

Vem är i rummet med dig? ensam

Vem fick du sms av senast? Krille

Vems hus var du senast i? Emmas :D

Vem sa du senast "jag älskar dig" till? jaru, den som förkänade det!

Vem är din favoritsläkting? haha, Frida & Markus, lätt!

Vem i din skola går dig mest på nerverna? hemlis!

Var..

Var är din mamma? ser på tv!

Var sover du? i sängen :D<3

Var handlar du mest? hm, faktikst...  massa småsaker som jag alltid köper där :O

Var fick du tag på tröjan du har på dig? gina

Vart åkte du senast bil? hem från Emma

Var i ditt rum är du? vid datorn... 


Vad..

Vad åt du senast? maaat!

Vad drack du senast? vatten

Vad är det för färg på dina byxor? grå

Vad är den närmaste saken som är blå? hahah, jag vet inte...

Vad gillar du mest med skolan? kompisaaaar

Vad har du på fötterna? är barfota

Vad är din favoritfärg? rosa&svart<3

Vad är din favorithemsida? facebook...  ahaha. nej. jag vet inte...

Vad har du mest för skor? olika, men ballerinas står högt i kurs...

Vilken film såg du senast? bondgården (H)

Vad hör du just nu? Leona Lewis- Hapyy

Varför..
Varför har du myspace? har jag inte...

Varför valde du ditt myspace namn? ?!

Varför sätter vi etiketter på alla (emo, hora, tönt osv)?  gör vi?

Varför är alla besatta av OC? det förstår jag faktiskt inte, förklara nån?!

När..

När började du skolan? 2000, fyy faan!

När är din födelsedag? 10 maj...  GLÖM INTE!!!

När gick du senast till ett köpcenter? förra veckan, eller 2v sen.. Mitt i City..

När köpte du senast nya byxor? haha, vet jag inte (A)

När var senaste gången du tände ett ljus? längsen..

När var du senast i skolan? i onsdags..

När träffade du din pappa senast? nån timme sen..

När duschade du senast? för ett tag sen..

Har du någonsin?

1. Hånglat i mer än tre minuter? mjaaa..

2. Sovit i en annan säng? jaaa

3. Hånglat på en bio? mjaaa..

4. Hånglat i skogen? japps.

5. Tyckt att din kusin är het? ojojoj, japp!

6. Sovit naken? vemvet, inte ni iaf!

8. Kört över hastighetsgränsen? det är typ det enda jag gör!

9. Målat om ditt rum? yesbox

10. Dansat framför en spegel? jappss

11. Fått hicka? ja, men det va längesen... 

12. Varit tillsammans med någon? jaa :)

13. Stulit pengar från en kompis? men nej, vem gör dte?!

14. Hoppat i en bil med folk du just träffat? nee, tror inte dt iaf...

15. Varit i slagsmål? räknas med Hanna!?

16. Smugit ur ditt hus? jaa, ahahha!

17. Haft känslor för någon som inte känt det samma? japps, tyvärr..

18. Blivit arresterad? nej, inte jag inte :D

19. Hånglat med en främling? neejjj..

20. Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? japp. badgirl!

21. Varit förälskad i en granne? nejj, glad över det!

22. Struntat i skolan för att göra något roligare? hmm..  tror faktikst det..

23. Sovit i en säng med någon av samma kön? ohyes,babe!

24. Sett någon dö(d)? näe, inte det..

25. Varit på ett plan? japp...  :S hahaha

26. Kysst en bild? tyvärr...  :$

27. Sovit till tre? nej :O

28. Älskar eller saknar någon just nu? jaapp....  <3

29.Var är din telefon? bredvid mig :)

30.Vem pratade du senast i telefon med? mamma...

Så här roligt liv har jag...  Skriver ett inlägg innan jag somnar också sen, om jag orkar:D

//Elin♥


Kommentarer
Postat av: elin

ska okcså göra den där tror jag :D haha ja, tandborsten haha?= :D

2009-10-19 @ 22:13:22
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0