Undra om jag kommer ihåg?

Hej!!

Då ska vi se då, om Elin kan skriva?!

Hahah, skämt och sido. Men nu känner jag mig på benen igen, efeter att ha vilat i för många dagar. Sen i torsdags...  Inte roligt. Men jag kan sammanfatta det hela med:
Få aldrig en basketboll i ansiktet.
Ha aldrig datorn avstängd i mer än 2 dagar. Du missar en massa
Telefonen, borde vara prisad. Den har varit min räddning under min lilla period!

Jaaa, jag kan väl inte säga så mycket roligt. För jag har inte gjort nåt kul alls. Sett på tv...  Kan halva tablån utan och innan(?)..  Man tröttnar ganska snabbt. Men CRIBS har det varit i helgen ialafall. hahah. Nåt att roa sig åt.  Sen va det ju Idol i fredags.. Det kan jag sammanfatta på följande vis:
Erika, babe!!! Bäst av alla, hon bevisar bara mer & mer att hon är en IDOL!
Rabih, herregud..  Han va väl också mycket mycket bra
.
Lägger dom här 2 personerna i både en och 2 växlar till så står dom i final om  2 månader...

Nu ska jag SVARA på era kommentarer!!! Underbart, herregud. Detta va längsen, undra om jag kommer ihåg hur man gör?
//Elin♥


dessa sviker mig aldrig.!!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0