090914

Nu ser ni helt rätt..  Jag är hemma från skolan idag, min röst är inte helt 100 om man säger så... Förkyld och jag låter konstig. Ibland har jag röst, ibland ingen alls...  Då känns det lite dumt att gå till skolan...  Tycker jag ialafall..
Men Hanna ska få ta med mina saker hem, men jag kom på att hon inte har min nyckel..  Jävligt smart Elin... Måste messa henne och säga det. hahahha ...  Men min so kan hon ta med hem, bara att be kompis kopiera vad som är på provet som är på fredag...  Mattebok har vi här hemma.. Så det kan jag ta ett papper och göra på..  Matteläxan också..  Jäklar alltså. Nu är det bara min no som fattas..  :)

Men jag sitter och lyssnar på musik. Eller ja på Anderas, jag tycker att han sjunger heeelt fantastiskt... Om ni vill lyssna på honom också, så är det bara att klicka här..

NU ska jag kolla på tv, efter tio är det..  Eller ja om ngra min.. 

//Elin♥

 


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

va händer hos dej ?

2009-09-14 @ 11:57:04
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

Nej sitter på natur lektion

2009-09-14 @ 13:06:03
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0