Jobbigare än man tror...

Hejsan på er... 
Tänka sig att Hanna va före mig att uppdatera idag... Det va faktikst lite skönt. Men på ett sätt väldigt bra, för att för ett tag sen så va jag så fixerad vid läsarantalet & sånt.. Men jag är inte det längre...  Sammtidigt som det är extra kul när det kommer nya läsare!

Jag har också varit i skolan idag, fyyy. Det är så jobbigt. hahahha ... Man märker inte det när man inte är sjuk, för det blir ju som en rutin. Man går dit, åker hem, gör läxorna/är med kompisarna/eller nåt annat...  Sen så håller det på sådär i 5 dagar...  Sen 2 dagar ledigt, efter det så är det samma sak IGEN!... 

Jaa, jag sitter och väntar på att Idol ska börja... Sååå jag väntar... Ni ska bara veta hur mycket jag väntar, idol är nästan mitt liv.Eftersom musik är mitt liv, Idol= musik...  Ni fattar grejen va?

Nu ska jag inte babbla här bara, utan kolla lite andra bloggar, sen se Idol...  Sen är jag TRÖÖÖÖTT!!!!

//Elin♥


happyface..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0