Livet är inte lätt när man heter Elin...

(rubriken blev liiite för lång där kände jag!)

haha, det det programet va ju helt sjuuukt...  Det enda jag har att säga om det är att dom har förrändrats lite sen dom bodde i sverige, tror jag... För vem går till nån jäkla "dejting grejs" där BARA män som är miljonärer finns... Då har det kanske gått liiiite för långt va?

Men ialafall...  Jag tycker att det börjar bli lite drygt att vara hemma nu, vill till skolan för att vara med mina kompisar. Har inte sett dom sen i torsdags jue! hallååå? det är för lång tid... 

Annars så känns det som om denna dagen antingen kommer bli ett helvete eller tvärt om...  Jag vet att en sak kommer vara ett helvete, men det bra är att det är Idol ikväll, jag ska nog in på tv4.se och se om man kan tjuvtitta på programmet.... Det är ett måste!!!
 När Hanna kommer hem idag, runt 15:50 så blir det att skriva so.... BLÄ! men jag måste göra det... Sen så ska jag göra nån mat idag också.. Pizza kanske? för vem orkar stå och typ koka pasta nu lixom? Inte är det jag ialafall...  Jag önskar att jag hade nån som gjorde maten åt mig...  (förslappad?)

Men jag lever på mineralvatten, choklad & cola just nu...  Även fast cola light smaken är saknad... haha :)

Nu ska jag kolla på nån som är nominerad till blog awards.. (tv400)
//Elin♥


åh nej, detta är jag... För typ... 1½ år sen...  Tycker ni att mitt hår har en nyans av orange.. Då ska ni se det nu... Måste klippa mig kom jag på NU.... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0