Tröttis..

NU kommer jag säga godnatt till er...

Jag slår nästan vad om att hälften av er inte är hemma nu eller är vakna...  Men jag är ju fortfarande LITE förkyld och sen så tog den där promenaden på mina krafter vill jag lova... 
Sen så tror jag att jag fick nån allergisk rektion av nåt slag förut, ialafall en början på en..  Kände det innan jag gick ut, men det blev bättre. Dom tidigare reaktionerna som jag har fått, har jag blivit sjukt trött av.. Det låter konstigt, men det är sant..

Nu ska jag hämta en tidning från Hanna och lägga mig i sängen och läsa lite..  Imorgon är det söndag, snart måndag och en ny vecka i skolan...  Jag fruktar tisdagen..  fan alltså. jag hatar tisdagar.. 

Jag saknar min mobil också, jag kommer inte sluta tjata om den förens jag får tillbaka den! Jag skojar inte när jag säger att det är psykiskt jobbigt...  För inte kan jag ha kontakt med Sofia som bor 50 mil från mig under dagen. nej..  Om det händer nåt då? Tankarna snurrar, men jag överlever, TROR jag...
//Elin♥

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Svar; hihi, kommer avslöja det innan år 2009 är slut iaf ^^ vill veta lite mer säkert innan ja säger något, vill inte framstå som någon drömmare eller någon som ljuger :P

2009-09-20 @ 00:17:59
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: E L I N

åh, tack så jätte mycket! superglad blir jag av att höra det (:

2009-09-20 @ 09:25:10
URL: http://ielinsbokhylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0