Uggs

Jag har funderat på att köpa mig ett par uggs... Men det är bara det att jag är ganksa så kräsen när det gäller skor och lyckas alltid hitta något som inte är bra med dom.. En sak är klar, det är att dom inte kommer komma från skopunken, gillar inte den butiken. Har ett par skor där ifrån.. eller 2 kanske om jag tänker efter..

Här kommer ialafall några förslag på uggs..


Dom här kommer från, EMU (?)...  Tycker att dom ser lite konstiga ut där vid hälen.. men ändå... Dom här är "äkta" så man kan ha dom året om..


dom här kommer från, ugg australia...  Är också "äkta"


tror att dessa kommer från, Halens... Är helt vanliga, men kan bara användas på vinern. Om man inte vill vara vääldigt varm om fötterna resten av året också..

Nu ska jag se om det finns chips. Det är ju fredag, wiihooow!. Helg...Älskar det!
//Elin♥

Kommentarer
Postat av: A.F

nee de tror ajg inte :D

2009-09-25 @ 18:17:19
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★





Svar; haha neje, uscha :P

2009-09-25 @ 18:29:23
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0