375 kr

Fattigare sitter jag är nu och dunkar musik. Det känns bra, haha. Nej men så mycket fattigare är jag faktiskt, pengarna gick inte till haiti utan till mig själv faktiskt. Shopping är mycket bra för själen ;). Ett par lackleggnings, hårnålar (så jävla tråkigt att köpa, btw) och en randig tröja. 
Det var verkligen värt det måste jag säga, men att ta bilder är jag dålig på faktiskt. Får bli bättring där tror jag nog!:D

Nej nu har jag faktiskt PLUGGAT det ni, spanska till och med! 

Så adios på er chicos y chicas ! :D



Kommentarer
Postat av: Nathalie

tur att det står vem det är som

bloggar. Annars hade jag nog sagt

vad fin du är Elin :P haha



svar: precis :D

2010-02-24 @ 21:21:56
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0