kärleksförklaring

ah men jag är ganska så tom i huvudet faktiskt, positivt sätt! 
Jag vill göra en kärleksförklaring till mina fina vänner, haha. För jag vet att några läser den? Eveline, Johanna & Alexandra ni brukar titta in har jag hört. Och ni 3 ska veta att ni är bäst. Jag menar't, BÄST! 
Ni andra som läser detta borde vara avundsjuka på mina otroligt roliga vänner. Mina otroligt snälla och omtänksamma vänner. Det finns ingenting ni inte får fråga mig, det finns ingenting jag vill dölja för er. 
Ni är bara så jävla bäst
, ♥ (haha, jo men jag var tvungen att svära).


så fina, vågade inte göra så ni kan se i stor bild ;). 





Kommentarer
Postat av: Nour Naeem

sv: du är inte ensam om det :)

2010-02-08 @ 20:39:42
URL: http://nournaeem.blogg.se/
Postat av: Nour Naeem

sv: du är inte ensam om det :)

2010-02-08 @ 20:39:42
URL: http://nournaeem.blogg.se/
Postat av: johanna

Söt du är, du är bäst! jag älskar dig (L)

2010-02-10 @ 19:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0