Varför så upprörd?



Heyyy! (jag tänkte säga godmorgon!!!!)

Hemma efter en alderles för lång dag i skolan, men jag vet att morgondagen är längre och det gör mig inte mer lycklig!

Jag sitter och ser på AFV, men det är faktikst inte så underhållande som det brukar vara...  Jag sitter mest och funderar på vad för mat jag ska bjuda Hanna på....  Stuvade makaroner? Nääe, det är för svårt för mig, allt bara bränner fast, fyyy va jobbigt... 

Hmmm.. Tacka vet jag Mamma Scans kötbullar ;-)....  Men helt ärligt så vet jag inte vad jag kommer bjuda på...


Okej att hon håller i korv där. Men ni ser till höger. Köttbullar...  Varför ser hon så upprörd ut för??!?!?!?!

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv: min med =)



Går ni gymnasiet? :p

2010-01-25 @ 17:24:59
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; men tänk snabbt då :o.

2010-01-25 @ 17:31:03
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0