vuxenpoäng?

God eftermiddag som egentligen skulle varit god morgon :)
Har dejten med John Blund gått bra? Eller Johanna som en killkompis kallar dejten...

Skit samma jag har varit uppe med tuppen idag, nästan. Klockan halv10 var jag uppe vilket är ganska amazing faktiskt. Jag skulle in till banken för att byta bank som sagt. Kände mig ganska cool när jag gick in på banken men ännu coolare när jag gick ut. Eller inte.. Sen skulle jag fixa nytt ID och då måste man ju ta ett sånt där hemskt kort. FY FAN VAD FUL MAN BLIR! Helt jävla sjukt, kan KANSKE visa sen en av bilderna men alltså så jävla ful.
Nu ska jag umgås lite med min fina syster, hon ligger vågrät i soffan. gött!


därför tar vi en bild på Elin, kul om hon hade legat lodrät i soffan btw ;D

vet i fan vad som händer men skrev det här inlägget runt 13 och det kom upp nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0