100920



Trött? JA.... Jag är heeelt slut, skola, träning & plugg går inte alltid ihop.
 Men men, livet rullar ju ändå på ganska så bra måste jag säga frågan är om jag överlever morgondagen?! Det återstår att se!
  
Idag köpte jag en väska också, hejdå 400 spänn! Ska lämna kortet hemma i fortsättningen, för pengarna bara flyger iväg! Eller så kanske man ska lägga undan lite varje månad?(10 dagar till studiebridaget!!!) så att man har nån gång! Vi börjar med det tror jag! Men nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tv, sen ska jag sova tidigt!


shit alltså, för 6v sen så sprang jag 2,5 km. Idag springer jag 6 km! (lite stolt över mig själv)
Ska nog göra mig varm choklad också, haha... ska anmäla mig till biggest loser! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0