jag är en mes

Jag har fått inse det själv nu att jag är en mes, och att jag är klen. För vem mer än jag får en handboll på fingret och inser att det gör ont men fortsätter på idrottslektionen men inser när jag kommer hem att fan det här ser inte bra ut. Sitter dagen efter på röntgen och får reda på att det är en spricka i äckelfingret. Jo men för att göra en ganska lång historia kort så gick det till så. Jag är nog inte den som klagar (hoppas jag) men det går mig på nerverna att jag inte får belasta fingret på 4 veckor (läs: inte kunna sadla eller mocka!!!!). Det positiva med det här kom jag på förut, jag slipper bädda sängen själv. Det är bra!

Men nu ska jag duscha, få av mig den hemska tejpen på fingrarna och sätta på ny igen tills jag får en bättre lösning i veckan. Hoppas på en rolig vecka med SM-guld oxå, GÅSHUD!


                                                                                         / klen tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0