on/off

Jag tror att jag och bloggen har ett on/off-förhållande om jag ska vara ärlig. Vi gillar varandra i omgångar så att säga. Jag måste sluta säga "så att säga" säger det hela tiden. Men jag tänkte vara tråkig och säga att dagarna rullar på fint. Spenderade natten mellan lördag och söndag hos Amanda i Grums (jo men jag börjar vänja mig vid att åka buss 800/801/700 ganska bra nu). Det var väldigt bra för mig att komma bort även om det inte var långt bort. Imorgon är det hon som besöker min säng ska ni veta, eller hon kommer ju inte för att besöka sängen fast vad vet jag?
Det har hänt en rolig sak iaf nämnligen att jag städade mitt rum för 1 vecka sedan och det är fortfarande en ganska så fin ordning. En liten dammsugning skulle väl sitta fint men annars det det finfint ut. Detta trodde jag aldrig om mig själv, stolt är jag!


Kommentarer
Postat av: amanda

du är duktig du! och bäst! - och jo, jag kommer enbart för att besöka sängen!

2011-04-04 @ 23:02:49
URL: http://abcamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0