skitsnack



jag föll i godisfällan och har nog ätit kanske, 5 godisbitar... haha. illa!!!! Antingen så slutar jag äta såna där onyttiga saker nu, eller så fortsätter jag hela dagen?! Jag ska ju ändå träna imorn bitti, fast då står 5km på tur. Det gick så lätt med 3 idag, så jag tänkte att 5 funkar nog imorn. 

Annars då? Vi ska iväg till stallet, så dom där 5 godisbitarna (2 lakrits/hallon döskalle och 3 winegums) kommer vara som borta. Plus att jag tryckte i mig youghurt (naturell) nyss också. Pappa har köpt glass också, hehe. Tar den ikväll. jag kommer va tjock ikväll men lilllördag, visst?
Blir bra med träning imorn, glassen kommer va BORTA innan 10 imorn. Men nu ska jag inte skriva allt jag tänker, för det låter mer extremt än vad det är...


nellys rea va ju inte nåt att hänga i granen alltså..


nuuuu måste vi gå till stallet. annars kommer jag fortsätta äta mitt godis (har tappat räkningen på antalet godisbitar, men sen är det ju GLAASSS!!!) och sitta stilla här. Kommer fastna i dörren. nu , nu ,nuuuuuuuuuuuuuuuuuu måste vi gå!!!!!
fan för lov, man bara äter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0