figures



trötttjej_94 här. Sitter här och funderar på livets mening, eller inte. Men ändå. Lite konstigt ändå, (nu börjar jag prata om någon som inte alls hänger ihop med det jag började på innan) att när man (jag) ser en bild på en jättefin bröllopsklänning som sitter sådär perfekt. Ja men då vill jag gifta mig. Ser man ett gulligt barn, ja men då vill man ha en unge själv.
Ni kan ju hålla med om att när man ser nåt riktigt mumsigt på tv eller på en bild typ. Då vill man bara äta det. Detta gäller även mat, mat är livet. MEN när man ser en för tjock person vill man inte se ut så, och när man ser en för smal person vill man inte se ut så heller. Hur vill man se ut då? och vem bestämmer vad smal/ful/tjock/snygg är? Någon som har mått på det eller? Kom inte med nåt BMI heller, för det är ju helt konstigt. Muskler väger mer än fett, vältränad person= väger mer. 62=bara 2 siffror som inte betyder något alls. 82 betyder heller ingenting....  Och nej jag vet inte hur jag kom in på detta. Men lite glass vore väl gott? Varsågoda! hehe


hittade bilden i arkivet. JAG SAKNAR MIN DATOR. JAG SAKNAR TIDEN SOM VA DÅ. ibland va det bättre förr, men bara ibland. (bilden handlade om att det stod att internet inte funkade, men att det gjorde det ändå. hehe)
och ja, jag hade mig själv som bakrundsbild, eller vad det nu heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0