run Elin, run Elin run!!!!


okej, ännu mer snö. Jag hatar snö. Jag hatar vintern. Det är inte lätt när det är svårt...

Ska ialafall ut och springa om 40 min typ, hade tänkt att inte göra det först pga. vädret.... Men jag inser hju att jag är liiiite taggad på det ändå.
Annars då? Jotack, det är fint. Händer inte så mycket, va uppe strax efter 8 imorse och va iväg till stallet. Kom hem va as trött, sov i 45 min och är nu pigg som en mört ;-)

Jaaaa, soffläge till kl.15, sen ut och röra på fläsket, om man vill va extrem


ni får stå ut med en gammal bild :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

HALLLLLLLLLLLLLLÅÅ!! nI måste gå in på min blogg och rösta i min undersökning!! >Rösta på andreas wijk!!!! NU!!!!

2011-01-09 @ 12:12:09
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0