tumme upp

Jag har tagit tag i mitt liv lite känner jag, efter att jag och Amanda har gått upp halv två varje dag så har man kanske blivit lite lat av sig. Så idag vaknade jag halv 12 och gick upp nästan direkt. Mycket bra gjort av mig. Även om jag inte kunde somna igår kväll så gick det ju fint, jag somnade nog runt fyra eller halv fem.

Idag har jag varit ensam hela dagen nästan, mamma och pappa har knappt spenderat tiden inne eller hemma. Elin och Karl är inte hemma och jag har dunkat musik hela dagen, soooooooooft! Nu står det kanske fotboll på schemat. Vi får se hur det slutar!



målade fransk manikyr igår för fri hand, känns lyxigt!


bilden är till Amanda, tumme upp för någonting.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0