svårt val...



Hallli hallååå!
Ni såg väl på Siv och Viv när ni va små, eller? Dom sa ju alltid det när dom hälsade, hehe^^...  Ja, men idag har vi måååålat och solaaat och käkat glass och druckit cola... många och, men så kan de bli ibland!

Varmt idag också, men jag är den sista som ska klaga. Värme är skönt men antagligen så blir det väl sämst väder nu när man är ledig. Sista jobbdagen imorgon och det kommer firas med en cola och antagligen något fint till! Det kan ju ha varit dom 3 roligaste veckorna på länge!
Men ja, imorgon va det ja! Jobb och sen så blir det nog lite träääääning. Kanske också att jag tvingar med Karl till Stadium så han får köpa sig ett par skor som han kan springa med. Gör han det (köper ett par alltså) så måste jag med och kolla. Kanske att jag laddar upp inför passet med en McFlurry, hehe ;-)

(hehe, långt inlägg. men vi lever vidare. nu ska jag ner och se om det finns nåt sött att tjocka till sig med!)






snygg brud!


McFlurry´s skapare! Kärlek till just den glassen, faktikst... (fast inget slår en riktigt god vanlig glass med choklad/kolasås.. eller kulglass.. kanske blir det kulglass ist imorn... SVÅÅÅÅRT val!!!)





hehe, tänkte se ut såhär så jag inte fryser till vintern^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0