christmas outfit


såhär när julen börjar närma sig så är det många som funderar på vad dom ska ha på sig under jul, själv så tycker jag inte att det är jättenoga med att klä upp sig under jul. Utan att man har något som man känner sig bekväm i och att det passar tillfället. Har ialafall några outfits som lite tips om ni inte har hittat något att ha på er än (om ni har tänkt på det, själv så har jag inte tänkt en sekund på det.... men jag  brukar vara ute i sista sekunden med allt när det gäller julen)








allt är från nelly! (klicka på dom små bilderna för att få dom större)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej :)

Tänkte fråga hur gamla ni är ? har inte orkat kolla igenom hela eran blogg :P

Jag är också tvilling så TwinPowah på det! =D

2011-11-12 @ 20:38:30
URL: http://sthlmbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0