skakis



jag veeet att jag har tjatat om mitt älskade fika som jag kommer att få uppleva om drygt 2 timmar, men jag kan lova er att jag just nu är den tröttaste människan på jorden. Träningen va jobbig men helt underbar!!! Man märker när man har tagit i och alla depåer som kroppen har blir SLUT, det va första gången idag på länge som jag va skakis en stund efter träningem för att jag hade gjort av med mycket energi. Just därför som jag är trött nu också, men skönt som sagt. Sen passar det ju perfekt med fika sen!

Men nu; fixa facet så att man ser lite ut som en människa, sen cola!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men hallåe! Har Hanna avlidit på bloggfronten i brist på intresse eller?!?

2011-11-27 @ 19:30:01
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0