111029


God morgon allesammans!

Efter en låååång vecka, eller den kändes ju ganska så kort, men ändå, så är det nu helg och LOV! Underbart! Har ingen aning om vad jag ska göra?! Ska till tandläkaren på måndag sen kanske höra om nån kompis vill träffas då och fika eller käka typ. Sen blir det väl antagligen lite träning och sånt..

Varför jag är uppe nu på en lördag?! JO, för det väntar spinning i 1½ timme förstår ni... Bra start på dagen, för då kan man ligga stilla och käka resten av dagen med gott samvete. Även fast jag inte kommer trycka godis, så är det ju ändå trevligt. Nuu ska jag ner och käka ett knäckebröd, har alltid samma uppladdning inför varje morgonpass... hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0