jobbigt och tråkigt


sa förra veckan, eller om det va 2 veckor sen att allt kändes så bra. Ibland tar allt en helomvädning och allt känns jobbigt, precis min känsla nu. Typ den fetaste smällen på käften du kan tänka dig. Jag vet varken ut eller in på mig själv eller något annat. Allt känns bara jobbigt och tråkigt.
Behöver något som förändrar. Önskar att jag vore lite galen ibland, klippa av håret eller färga det i en annan färg. För att förändra något. Måla naglarna i en grymt snygg färg. Men de sista tankarna jag beskrev, finns bara där för att jag inbillar mig något.

Just nu är den andra frågan i min hjärna; vaaaarförrrrr är mitt knä konstigt? Det förstör mitt liv just nu och är grunden till mina tankar. Det kom i fel tillfälle, men som sagt, en olycka sker ju aldrig ensam....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0