trött & förkyld


en trött och förkyld Elin slog upp sina gröna imorse, men jag kunde inte somna om så det va bara att gå upp... Jag tänkte att en liten morgonprommis skulle göra saken bättre, men statusen va fortfarande trött och förkyld. Det va bara att gå in och lägga sig i sängen, igen...

Efter att ha legat i sängen och vilat ett tag, så tog jag tag i mig själv och gjorde lite lunch. Sen har dagen spenderats med Karl & Hanna. Spenderade iof förmidagen med Karl också... Jag och den varma chokladen har varit ett idag, 2 koppar har ätit frukt oxå...  det är väl typ det... Förutom laxsalladen jag fixade till lunch, himla gott!
Nu ska jag chilla lite till, sen kommer våran kusin och ska kika på mitt knä. Får förhoppningsvis lite stretchövningar som hjälp! :)

Ha en fin måndag och en fin vecka. Det ska vi ha för vi har LOV! (men jag har plugg oxå som jag borde göra...)


de vart ett långt inlägg... hehe

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vem fick jag en kram av i fredags och sa att jag var underbar?...Andr...

2011-11-01 @ 09:39:36
URL: http://www.hannaarehammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0