Första dagen...

God kväll!
 
Jag höll på att börja skriva ett inlägg igår faktiskt men då kom Fredrik hit så ville inte sitta och blogga då. Bra flickvän! Vi var i alla fall helt slut båda två igår så vi somnade nog runt 22, eller han gjorde. Jag har fått någon släng av sömnsvårigheter tror jag. Har inte kunnat somna på de två senaste dagarna och då har jag varit jättetrött. Tips någon?
 
Idag har det varit min första skoldag, jag inledde sista året på gymnasiet. FATTA! För jag förstår inte själv så om någon skulle kunna säga det till mig vore jag tacksam. Det kändes i vilket fall väldigt bra, skönt att träffa klassen igen, underbara klassen. Glömde dock mitt headset i skåpet... FML.
 
bild från googleh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0