störningsmoment

Hur irriterad jag va förut? På en skala 1-10 så skulle jag sätta mig på en stark 10a. Lite mat, cola och musik gjorde mig lite gladare. Tills en familjemedlem satte sig i soffan och käkade glass och bokstavligt talat tuggade på glassen, hela glassen. Sen som grädde på moset så nös personen i fråga, flera gånger (fyra för att vara exakt) i rad och tog verkligen i...

Alla som känner mig vet att jag har extremt svårt för vissa ljud, ett ljud är nysningar flera gånger på rad, med en ljudnivå som är hög. Sen att jag inte klarar av andra ljud när jag tittar på tv, typ nån som äter något. Om jag själv däremot också äter så är det inga problem.... Höga ljud i övrigt har jag ganska svårt för.

Regn när man ska sova, ytterligare ett problem. Får hoppas att jag sover gott sen iallafall och att det slutar regna. Godnatt Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0