välförtjänt

Usch, blir lätt illamående av bilden Hanna la upp.

Men, jag har varit i stan hela dagen. Först träning sen satte jag på mig spenderarbyxorna. Det blev bara ett linne, en t-shirt och en mascara, men det är bättre än inget. Blev också en lunch med en god vän, bra med människor som ger en bra energi! Vi tjatade hål i öronen på varandra, sen köpte vi godis. Jag är så förtjänt det efter både intervallpass, ett evigt promenerande och stallet!!!!

Nu är jag så trött att jag skulle kunna somna direkt. Ska försöka hålla mig vaken lite till. Imorgon väntar en löprunda på morgonen, sen ska jag bara dricka cola hela dagen och ha ångest. Oj vad ångest jag kommer ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0