funderar

Säger samma sak som Hanna, vem fan bad om kyla!? Minus jävla 17grader på lördag när jag ska till stallet, ehm.... Ingen ridning isf!

Men nu ska ni veta att jag har fått tillbaka mitt 3G nät, så nu kan jag surfa igen!! Sitter och väntar på Hanna, funderar över hur min tå ser ut men vill inte veta. Har även tagit en funderare på varför man blir så himla sugen på godis och kakor (åååååh, kakor. Kan äta huuuur många som helst!) mitt i veckan helt utan anledning?! Kommer påpeka detta för Hanna när hon är i stan, för det smittar av sig. Kommer sluta med att en godispåse följer med hem.
Är lite sugen på hårt bröd och apelsin och äpple. Ska sluta tjata nu. Vi hörs senare i livet! (och nej, jag kan inte använda några andra skor än uggsen. Jag vågar inte det. Fult men sant)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0