Hard work

Hej på er!

Jag sitter nu på jobbet och bloggar, vi har tagit en liten rast. Jag har nu skurat samma jävla golv 3 gånger och tvättat lite fönster. Min arbetskompis har skrubbat bort färg från väggar och sånt. Vi slavar på här! För er som inte vet så sommarjobbar jag som vaktmästare, och min handledare sa att vi skulle få klippa en häck denna veckan bland annat, så jag har att göra.

Idag ska jag även cykla hem, hela 8km som bara är uppför ungefär. Får se det som ett träningspass. Längtar tills jag får det där körkortet kan jag säga, och jag kör mer och mer faktiskt. Igår backade jag och vände och övade lite på att starta i uppförsbacke. Kan stolt säga att jag inte fick ett enda kärringstopp och mamma kände sig trygg sa hon. Väldigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0