Vuxen osv..

Jag har gått och fått sommarlov, eller jag har haft sommarlov i en vecka känns det som men igår blev jag klar med den sista uppgiften. ÄNTLIGEN! Skulle vilja säga att jag är glad över att de sista sommarlovet väntar, det vankas jobb på en skola samt funktionärsjobb på PIP! Det sistnämda blev klart igår, riktigt roligt. Jag ska försöka ta vara på det sista sommarlovet och det firas antagligen med en utlandsresa. Härligt!

Under Maj måad har jag och Elin fyllt arton och då ska man bli vuxen. Jag gick ut för första gången i Tisdags, chill på en uteservering. Väldigt trevligt. Något som jag hatar är banken, och jag bävar varje gång jag ska dit. I veckan tog jag tjuren i hornen och fixade internetbank och nytt kort och sånt man får när man är arton. Så jag sa nyss hejdå till mitt gamla Visa electron för att säga hej till mitt nya VISA!!! Jag är cool.


har rensat min dator på skit idag, helt sjukt välbehövligt. 20 filmer och 1500 bilder är borta. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0