beslutsångest


Det största problemet just nu är när jag ska träna imorgon. Det finns tre alernativ och så länge som det finns mer än ett alternativ så får jag beslutsångest. alltid. Alternativen är; morgonlöpning innan frulle (måste gå upp sjukt tidigt, typ 05.30), gymmet efter skolan (känns jobbigt på nåt vis?!) eller så springer jag när jag har kommit hem!? Grejen är den att jag vet inte när jag kommer hem, antingen så kommer jag hem TIDIGT om pappa kör hem mig efter NP eller så kommer jag hem senare... haha!

Tror jag springer när jag kommer hem, även om det tar på kroppen när det är tjockt med pollen i luften. Blev tillsagd (typ, nästan...hehe) av Fredrik att ta en tablett..... Kanske är dags, kom jag på nu. Kanske är dags att kika på matten oxå? Företagsekonomin ligger också och väntar. Får bli snart, nu ska jag goooooogla. Dock inte mig själv.


(VARNING FÖR INTE SÅ MYSIGA BILDER)
image description
härlig start!!!

image description
steg 2, inte så mysigt

image description
steg tre! Allt slutade ju med en fet blånagel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0