MM


de blir ingen träning imorgon kan jag lova, denna allergin har gjort mig helt död. Vet inte ens hur jag ska orka skolan imorgon med tanke på att det ska bli varmt?!?! Red Bull? Cola? Kaffe? Koffein helt enkelt, brukar funka!

Får bli en promenad imorgon när jag kommer hem istället, funkar lika bra. Vad ska man säga mer? Hoppas att vädret denna veckan håller i sig till helgen eller att det blir dåligt väder och att det bra vädret kommer till helgen. Det skulle också funka. Nuuuu ska jag kika runt i cybervärlden, sen titta på mästarnas mästare!

image description
såhääääär vill jag ligga i helgen

image description
och såhär ser jag ut, inte just nu men ungefär så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0