D-day!

Ja men godmorgon, Medans mamma torkar håret så gör jag ett litet snabbt inlägg!

Kan meddela att det är skön säng, jag har sovit hela natten! Nu väntar frukosten och den är ju ganska viktig så det är med kritiska smaklökar som jag kommer göra entré där. Sen kommer jag chilla hela dagen, äta en lätt med bra lurre sen ett äpple och efter det är det dags att ta tuben till start.

Ni som har mitt nummer (som läser detta), vill jag bara säga att jag skulle uppskatta att INTE få sms förens efter loppet. Dvs. Runt 18.30. Jobbigt att springa med en mobil på armen som ska vibrera 24/7. Funderar på att sätta mobilen på flygplansläge, då blir det minsann inga störningsmoment! Får bara komma ihåg att ta bort det, annars blir det svårt att hitta mamma!!
Men nu ska vi gå ner, finally!! (bjuder på en liten del av rummet, fräscht ställe kan jag säga!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0