snart juni... eller??

Den här söndagskänslan som infinner sig varje söndag gör besök idag också. Man kan aldrig somna på söndagar, aldrig! Alltså man somnar ju såklart men det tar sin lilla tid, så jag lyssnar på lite Beyoncé så länge!

Imorgon har jag bara två lektioner, egentligen tre men den sista ska jag inte gå på för jag kommer ha annat för mig. Vadå undrar ni nu kanske? Jorå så att det är mössprovning... När gick tiden såhär fort??? Ingen idé att tänka på det nu.
En sak är klar och det är tiden fram till juni kommer gå fort och en jävla masa saker kommer hända innan dess! Tex. 3v innan studenten (ungefär 3v) så springer jag förhoppningsvis över mållinjen på Gbgvarvet!

Nu ska jag nog försöka varva ner... Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0